ترنمترنم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕ ترنم زندگی ◕‿◕

اولین شب یلدا

1392/9/30 13:46
نویسنده : mamani
395 بازدید
اشتراک گذاری

بیا ماه من و یلدای من باش                         شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین لیلای  این شب                         یه عمری با من و مجنون من باش

 

(برای دخملم ترنم)

 

عزیز من امسال اولین یلداتو داری میبینی و از خدا میخوام 100 یلدای دیگم بتونی ببینی با لبایی مثل پسته خندون و گونه هایی مثل انار سرخ...                                                                    

(آمین)

ی

به ادامه مطلب بروید....

این هندونه هنرنمایی من واسه دخملمه. اینجام خونه مامان منه عشقم.

ی

niniweblog.com

ی

niniweblog.com

اینم کادوی مامان اکرم جون واسه نوه یکی یدونش که کار دست خودشه. فسقلیه من ببین چجوری همه رو سر ذوق اوردی و هنرمند کردیچشمک

ی

niniweblog.com

اینم سفره ای که شب قبل یلدا مامان بزرگ پدریت واست چیده بود.

ی

niniweblog.com

اینم عکس کادوهایی که تو اولین شب یلدات گرفتی عشقم

یاز طرف مامانی و بابایی. خیلی بهت میاد نفسم

niniweblog.com

ی

از طرف مامان اکرم جون. خودش برات بافته عزیزم

niniweblog.com

ی

از طرف مامان ویدا(مامان بزرگ من) اینم کار دست خودشه

niniweblog.com

ی

از طرف مامان بزرگ پدری

niniweblog.com

ی

از طرف عمه مژگان و عمو عادل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملینا
5 دی 92 18:30
مبارکه الهی چه عسلیه دخترتون زدم به تخته سلیقتون هم قابل تعریفه شکر خدا
mamani
پاسخ
merc az lotfeton